Havregrynsgröt...



Har liksom fallit in i ett mönster med havregryns gröt till frukost.. med lingonsylt..
Tänk vad inrutad man kan bli :)

Jaha, idag bjuder Torsdagen på :

styrelsemöte
möte med en restaurang
och sist men inte minst mahjong hos mig ikväll med tjejerna :)

Jag ska bjuda på middag.
Insåg igår att det är första gången sen vi flyttade hit som jag ska laga mat till 9 pers!
Jag var tvungen att hyra extra glas, bestick, stolar och bord!
Så välutrustad är vår lägenhet!
Så, nu hoppas jag att en leverans av diverse
köks artiklar kommer så småningom :)

Hörs snart & see you later!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Mysigt med mahjongkväll! Och apropå haverygrönsgröt med lingonsylt så var det både stephanies och johns favvo när de var yngre. John tar sig fortfarande en tallrik då och då ;-)

2012-04-19 @ 10:03:16
URL: http://katarinaicologne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0