soligt..


..idag också! Härligt!

Nu börjar man verkligen känna att värmen kanske är här för att stanna!

OCH, nu har de öppnat poolområdet :)
Hoppas att söndag bli fint, då ska jag inta solstols-läge :)

Idag har jag tränat (det var på tiden att jag kommer igång igen ju!;)
Nu planering av kommande styrelsemöte på torsdag och sen blir det skola och körövning!

Vi har ju faktiskt uppsjungning på lördag..o herregud..nervigt!
Det är svårt att leda kör när man inte har gjort det innan...
Mitt självförtroende är inte på topp så att säga :(

Anders, han saknar jag som tusan!

kram och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Pepp, pepp, pepp. Klart du fixar körledningen Kristin!! Du är superduktig - glöm inte det. Stor kram

2012-04-17 @ 09:57:53
URL: http://katarinaicologne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0