SURPRISE!!!


Ja, nu kan jag ju avslöja att GUSTAV, di di/lillebror kom och överraskade pärnen när vi åt lunch! Hahahaha, trodde verkligen de skulle svimma! Ni skulle sett deras miner... Mamma tappade hakan och Gunnar blev vit som ett lakan :)

Jag låg sömnlös hela natten i oro för Gustavs flyg, sista messet jag fick var flyget försenat 2 timmar, och flyget försenat lite till.. och sen förresten..vad rekomenderar du för kinesiskt abonnemang... Men HERREGUD, kommer han inte kunna ringa när han landat så han vet vart han ska åka??  Ja Jesus, så nervig jag vart...men sen så löste sig allt så bra och Gustav dök upp bakom en karta och frågade efter vägen när vi åt lunch :)

Mission Completed!! Moahahahahahaha!!!

FÖRE, ovetandes...



Nöjda lurendrejare :)


Nu får vi fira påsk ihop hela familjen...I KIIINA!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0