Shit pommes!!!

Alltså, jag har vart duktig och lärt mig hantera spindlar,.... Små spindlar!! INTE denna storleken...!!! Jag trodde jag skulle dö! Precis ovanför ytterdörren satt den och lurade och skrattade åt mig.. " haha, ta dig förbi här om du kan" Efter en kvarts rysningar och övertalande av mig själv och funderingar om hur problemet skulle lösas krängde jag på mig väskor och skor i trappen och nästan hoppade ut!!

Hade ngn utanför sett mig komma ut hade de nog undrat.. En rysande tjej som kommer utspringande och ruskar hela håret helt besatt!!

I natt sover jag i stugan tack o lov!

Jag överlevde men näppe, men.... Vart är den i morgon när jag kommer hem?? Hur ska jag ta mig in?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0