Svenska klubben julbord

 
I går var det äntligen dax!
Svenska klubben höll sin årliga jullunch!
Der vill säga jag och mina kollegor :)
 
Oj vad stressigt det var
Oj vad fixa man ska
Oj vad kören va bra
Oj vad lite julmat jag hann äta
Oj vad många vi var
och....
OJ vad lyckat det blev!!!
 
Jag var helt slut efter, men super nöjd!
Hoppas alla andra var det också!
 
Min fina man skulle fota under dagen så jag slapp tänka på det..
Det blev inte många kort att sätta i albumet..Nästa gång gör jag det själv minsann..
men några kort knäppte han, håll till godo!
 
Jag hälsar alla välkomna!
 

Kören sjunger jul, jul, Ding Dong, tomtarnas Julnatt m.m.
 
Tomten kom med godis till alla barn!
 
Glad första advent!
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0