En bra lördag :)


Lördagen började med vår första Yoga lektion ever!

Vid 8.30 försökte vi tänja våra stela kroppar på ett sätt som inte var behagligt.. men nyttigt antar jag :)
Vad Anders inte berättat var att HAN var smidig som en ärta och vig som en akrobat!
Jaha, där hamnade jag i lä...det är ganska stor skillnad på vig som ett kylskåp och vig som en akrobat!
Lite fusk att inte jag hade koll på det måste jag säga!

Senare for jag till Lakeville Regency för att förbereda Svenska klubbens event med Birgitta Lindqvist.
Birgitta bodde i Peking under kulturrevolutionen och har skrivt många böcker sen dess.
Hennes senaste heter Grymhet och är en samling korta berättelser om händelser/livet i Kina.
Mycket intressant att lyssna på hennes och Hermans liv. :)

Vi avslutade kvällen i goda vänners lag på Hai by Goga. Fantsatiskt god mat!
Kan rekommenderas och VI, vi kommer gå dit igen!! Anna, bra val!

Checka in här :
http://www.smartshanghai.com/venue/6592/Hai_by_Goga

Vi fick en signerad bok också..eller fick köpa så klart :)

Birgittas var slut så det blev Hermans bok istället :)

Så kan det va!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0