en lyckad kväll med Ärtans vänner...



... Så var det dags för mig att anordna Ärtans vänner. Med mig i tåget hade jag Gustav och Glenn..(ja o patrik i planeringen men han kunde tyvärr inte närvara på själva kvällen) Men Patrik måste ju få lite credit för hans bra ideér!

TEMA : PERUK

Det är ju ofantligt roligt OCH bra att ha ett tema för vips har man hur mycket som helst att prata om med alla som man aldrig träffat innan. Det säger vips så disskuteras och kommenteras det hej vilt! Härligt! Tack Kristin, Gustav, Glenn..o Patrik för att VI skapade en sån trevlig, lättsam och gemytlig stämning :)!

MENY :
Västerbotten paj
Kålpudding
Ärtsoppa
Pannkakor
Semla

+ en massa punch, snaps, vin...och varannan vatten såklart!




Jag & Gustav


Ärtans grundare Tom tar upp en snapsvisa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0