Resan i lite kortare version än 3 veckor...



Ja, ego som jag är så tänker jag ju att ni vill veta lite hur vi hade det :) så nu kommer några inlägg om våra upplevelser!



Vi började ju med att flyga.. Shanghai - Sydney via Singapore. Jag hade ju klart bestämt att vi skulle berätta att detta faktikt var vår bröllopsresa så vi kanske kanske kunde bli uppgradera till, businessclass, suit, få en gratis efterätt eller nåt.. Men mina planera lyckades inte.. Det var kört! Tur att vi klarade oss bra ändå :)

När vi landade i Sydney så tog vi bussen till kära Frida som tog emot oss med öppna armar! Hon lånade ut sin bäddsoffa åt oss i några nätter och dessutom guidade oss genom Sydneys attraktioner, restauranger och, så klart, barer :) Frida får absolut guld stjärna för sin inats som guide! Ett stort tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0