Hej då Eva,hej då Putte, hej då Anita, hej då Stefan, hej då Ann-louise, hej då Lars...



Tänk vad många hej då det görs när man bor såhär..
sorgligt men 'the circle of life' så att säga

Jag kan ju skatta mig lycklig att trots att många vänner har farit och
i dagarna kommer att fara så har vi många vänner kvar här,
men hur blir det och hur kommer det kännas när även de far?

Om vi blir sist kvar.....?

Det är ju dock alltid kul med fest, även om orsaken är trist!

Kvällen bjöd på:
Mingel hos Eva & Putte
Middag på Xibo
Dans och allmän berusning på Oscars Pub



Jag och Lena tappade bort Anders och Martin,
när de väl kom fram hade de vunnit/stulit (??)en buckla med öl.
Vi är så stolta över dem...

Någonstans i bucklan förlorade vi dem återigen...denna gång till Micke.
Med Mickes: 'Jag behöver låna era män ett tag till'
och Anders fantastiska förklaring ' jag känner jag behöver bounda lite till'
så tog jag och Lena våra vuxna (snygga) arslen och åkte hem..



Det är jag glad för idag!
Anders var nog gladare igår :)

Men TACK goa vänner för en fantastisk rolig kväll!!

krraaaaammm


Kommentarer
Postat av: Katarina

Alla dessa avsked..suck. Men man får hela tiden påminna sig om den rikedom det innebär att få träffa så många härliga människor. Ha en bra dag. Kram

2012-06-03 @ 12:26:28
Postat av: Lena

Hahaha! Tack själv för en riktigt kul kväll!

2012-06-04 @ 03:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0