Outlet!


I går tog Maud med oss på utflykt!
Till en Outlet :)

Jag kan säga att jag hade inte så höga förväntningar med tanke på kinesisk stil och deras mode
men oj vad överraskad jag blev!

Det riktigt spritte i kroppen och det kändes som vi var på semester i US!

Här var jätte stort och det fanns en massa fint,
sen att det kostade mer än jag ville lägga ändå,
men kan man tänka sig att lägga ngn tusenlapp så är det kanon!

Och i vilket fall, det är värt ett besök!



Burberry, Boss, Miss Sixty, Nike, Adidas, Ecco,
Marc jacobs och Juicy Couture är några av märkerna...




Outletet ligger väster ut, förbi Hongqiao Airport.

2888 Huqingping Road / 5555 Jiasong Road

Hemsida www.bloqp.com

Hej och hå, shoppa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0