Youghurt!!



Kan tipsa om en youghurt som fina Eva tipsade mig om.
Den finns i nästan varenda affär, familymart, lawson, Olé..
finns säkert på Carrefour oxå OCH är hyfsat billig. Ca 7-9 :-

Den är inte söt (smakar inte sött i alla fall)
Smakar som hemma!

Kan inte tyda vad den heter men så här ser den ut,
och honugen OM man vill ha sötare, ligger i locket!



Så, nu har jag gjort min första smootie!!
Efter träningen hände det...
Hoff, poff, slam och vips....!!



Ägga rulle och hallonsmootie!!
När jag gjorde min premiär smootie tidigare blev jag
så nöjd att jag var tvungen att högljutt ropa ut,
Åh såå gott, o la la i min ensamhet! Hahahaha!!

( okey, utan att tjata så MÅSTE jag ju också tipsa om att Olé säljer frysta bär,
300 gr för 38 Rmb, till skillnad mot cityshops för 80 Rmb) Lycka!!

Puss och kram , lyckligast i stan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0