Fyndvagnen :)


Har behövt köpa espressokoppar och äggkoppar en längre tid.
MEN jag kommer ju aldrig till skott!!! Hur svårt ska det va?
Igår traskade jag förbi en av alla porslinsvagnar som man ofta går förbi utan att ens glutta...
Igår sneglade jag till och fick se helt okey både espresso muggar och äggkoppar..
( okey menas att jag skulle förmodligen aldrig köpt dem i vanliga fall men nu MÅSTE jag ha och de är billiga)

Ja okey, kunde säkert fått dem billigare men orkade inte pruta på 5:-st



Samtidigt som jag skulle betala kom ett gäng Shanghaineser och blev totalt TOKIGA
över att han sålde Starbucks-muggar!! Säkert för bara en 10:a.
På Starbucks kostar de nog upp emot 100:-

Om de köpte upp hela vagnen förtäljer icke historien :)



Ja, det finns alltid ngt att fynda i denna stad!
Man måste bara vara open minded ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0