en regnig torsdag..


regn regn regn...
Man kan ju undra om regnperioden redan är här i år?

förra våren var såå mycket bättre.. :(

Idag är det full rulle, jag och Eva ska och handla för morgondagens
gourmet då det ska serveras hummer, tonfisk och champagneparait!

Sen ska jag och Anders och kolla på ett Lane House :)
Ja, vårt kontrakt går ut i Juni ju och efter att ha vart på housewarming
party hos Olle och Elisabeth blev vi så himla sugna!! Ska bli spännande!!
(fast jag får lite ont i magen när jag tänker på att flytta från smidiga GG)

Senare ikväll blir det kör och kanske tjejmiddag med vänner..

Mitt emellan här ngn stans kommer Pip, Fridas kompis från Australien,
hon ska bo hos oss i en vecka eller så då hon reser runt i Asien.
Ska bli kul, fast vi hinner nog inte ses så mycket för här är
schemat fullspäckat både denna och nästa vecka!!

Ha en bra torsdag!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0