Vårmingel med Svenska Klubben


I går ordnade vi ett event för alla medlemmar i Svenska Klubben!
Även förra året gjordes detta (då för första gången)

Förra året räknade vi med ca 30 st och det kom nästan 50.
I år räknade vi med 80 och vi blev nästan 100!!
Så kul!!

Jag var lite orolig för att det inte skulle komma så många men det blev ju kanon!



Eventet hölls på Urbn Hotels mysiga innegård. Den är som en oas i storstan!
Vädret visade sig från sin bättre sida..alltså inte för varmt, inte kallt, inte regn :)



Fredrik, Micke och min kära make!



Eva och Ann-Louise



Under kvällen spelade duktiga Dave skön musik!
I vanliga fall spelar han på Cotton Club, så nu måste man ju ta ett besök där!



OCH, spm alltid i Kina, LUCKY DRAW. Det är ju alltid en del av festen här,
så, min elev i 5:an, Edward (världens goaste kille!) Hjälpte till att dra nummer,
Anneli delade ut vinster och jag,
Jag höll ett fast tag om micken (hade sjungt en trudilutt om jag vågat :)

På slutet trillade det in en hel drös med snygga tjejer som skulle vidare till M1NT!
De gjorde spekaktulär entré kan jag lova..och avsked.. Hela gatan stannade upp :)


Som sagt, jag är supernöjd efter igår. Allt blev så himla bra och trevligt!
Jag kanske skulle satsa på att bli event planner :)
( fast det är klart, det var ju inte bara jag som ordnade och donade,
vi var ju flera, men kul var det!)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0