Det närmar sig julbord!

 
På söndag håller vi Svenska Klubbens årliga julbord!
 
I år blir vi rekord många! 315 st!
 
Så kul, men man blir ju nervös att allt ska funka,
jag undrar hur många gånger jag har "försäkrat" mig om att kocken gör som vi önskat
med jansson, köttbullar m.m. Jag har en förmåga (dålig sådan)
att helst vända ut och in på mig själv för att alla ska bli nöjda och glada,
fast jag egentligen inte kan påverka vissa saker ett skit!
Jag vet ju att det finns en del kritiker. Men det finns det ju alltid!
Hoppas vi får tummen upp i år! 
 
Jag åtekommer med uppdatering efter helgen!
 
Idag måste det sista fixas för en viss älsklings dag i morgon,
för det är ingen vanlig dag, det är Anders födelsedag!
 
Svårt med presenter som vanligt till en kille som köper det han vill ha när han vill ha det..
Ger inte mycket utrymme för överraskning och önskningar..
Vi får väl se vad det blir.. Ngt mer måste fixas!
 
Ha en bra torsdag!
kram
 
 

Kommentarer
Postat av: MiaEMiaE

Söta kaka, vi vet att du gör allt för att göra oss nöjda. Hur mycket du än vänder ut o in på dig finns det alltid någon som inte är nöjd och det kommer inte att ha med dig att göra. Promise! Puss!

Svar: Tack söta Posh! Man vill ju att alla ska bli nöjda!
Kristinkakaishanghai

2012-11-29 @ 07:11:48
Postat av: Lena

Det kommer säkert bli alldeles, alldeles fantastiskt. Synd att vi inte kan gå. Ta en köttbulle för mig är du snäll!

Svar: Oh ja, jag lovar! Vi kommer sakna er hos oss! Önska martin lycka till i morrn!
Kristinkakaishanghai

2012-11-29 @ 16:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0