Ibland är jobbet i Svenska Klubben lite bättre än vanligt!

 
Som tex när man får komma till dukat bord på Four Seasons Hotel
och provsmaka julmaten inför kommande julbord! Då är det lite extra roligt!
 
Styrelsen fick förmån att provsmaka och ge våra synpunkter.
Ur den stora menyn på säkert ett 30 tal rätter fick vi provsmaka det viktigaste så som Jansson, Köttbullar, Honungsglaserad Skinka, Gubbröra, Sill röra, Toast Skagen, Bryssel kål, Lussekatter & Pepparkakor.
Snack om att man är mätt och lycklig :)
 
När de satte fram lussekatterna höll jag på att spricka av glädje, jullängtan och förväntan,
som ett barn innan tomten kommer...
 
Över alla förväntan, jag säger bara det, jag blev så positivt överraskad.
Självklart ska jag inte höja förväntningarna till skyarna,
det är ju ändå så att vi är i Kina och maten lagas av andra nationaliteter och smaken är som baken:)
...men OJ!
Oj så gott det var, och det smakade ( i mitt tycke) nästan som hemma!!
 
Så proffesionellt :)
 
ja ni kanske märker hur nöjd jag är, kan inte hitta ord för det :)
 
 
God Jul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena A

Tjohoo! Nu fick jag också jullängtan, eller framförallt julbordslängtan!

2012-10-25 @ 04:00:08
Postat av: Emma [www.emmasutsida.se]

Låter underbart! Är det nåt du vill att jag ska ta med från Sverige så får du hojta till :) Kommer på söndag!

kram

Svar: Heej! Tack snälla men min pappa kommer i morgon så han har väskan full med önskemål :) Välkommen hit! Kram
Kristinkakaishanghai

2012-10-25 @ 07:16:07
URL: http://www.emmasutsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0