J *"# la magbacill!

 
Har idag laddat för Ladies Night ikväll med Svenska Klubben.
27 snygga damer,  Mexikanskt på Maya´s och sen Bar Rouge!
 
men den här himla magbacillen jag har släpper ju inte,
blev värre i eftermiddag och efter mycket ångest insåg jag att jag måste nog hålla mig hemma :(
 
hade förkylning förra veckan, som gick över i feber, hividvärk och dålig mage..
Hållt i sig en vecka nu så nu börjar jag bli less på det!
 
Papsen kommer ju i morgon.. YIPPEE!!!
Då vill jag ju vara frisk!
 
Så nu ska jag lägga mig, fundera över hur kul de har det på Ladies Night och sova en blund.
7.15 i morgon bitti landar pappa, då står jag med öppna armar!
 
Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Stackare, jobbigt att inte bli frisk... Hoppas verkligen att du kryar på dig nu. Stor kram. Ses snart kära vän :-)

2012-10-25 @ 17:54:12
URL: http://www.katarinaicologne.blogg.se
Postat av: Emma [emmasutsida.se]

Kristin, det låter precis som samma grej jag har :( Först var jag förkyld och huvudvärk av och till och idag - helkass mage. Och jag som ska flyga imorgon vill inte vara sjuk...

Svar: Å nej! Hoppas du bättrar på dig Emma! Flyg försiktigt. Skickade mitt nr över Insta.. Krya krya kram
Kristinkakaishanghai

2012-10-26 @ 22:32:01
URL: http://emmasutsida.se
Postat av: Emma [emmasutsida.se]

Hej hopp,

Nu är vi framme i Shange och jag känner mig frisk, lite jetlaggad bara :) ska kolla efter numret på Insta.

kram kram

Svar: Välkommen! Skönt att du mår bättre! Ha det underbart :) Kram
Kristinkakaishanghai

2012-10-28 @ 02:45:40
URL: http://emmasutsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0