Lördag med mannen..

 
Äntligen hade Anders semester för några dagar!
Vi tog sovmorgon och gav oss sen ut på stan för att traska!
 
Jag hade läst om ett ställe Demsey Hill som skulle vara ett najs område för mat och chill.
Vi gick och gick, och svettades och svettades!
 
Frågade om vägen..20 minuters promenad ditåt..
vi gick igen..frågade igen...20 minuters promenad åt andra hållet...
Vi tog en taxi!
 
Väl framme var vi utvultna då klockan hade hunnit bli 3 på eftermiddagen och
till vår besvikelse var det inget och ha alls..efter lite sura miner och beslutsångest
OCH taxijagande tog vi oss ned till floden där vi kvällen tidigare hade ätit middag..
Vi hamnade på en Tapas bar med SKITDÅLIG mat..
HERREGUD, nu hade jag valt 3 tillfällen med dåligt val av restauanger..Hur skulle detta gå??
 
Vi lovade varandra att googla på Italienskt när vi kom hem för att
få ngt vi verkligen ville äta till kvällen..
( Ibland kan man ju tycka det är mysigt att strosa runt,
och hitta en pärla någonstan längs vägen där maten är himmelsk...
I verkligheten slutar det oftast med att man tycker ena stället verkar sämre än det
andra och till slut skriker magen och det blir ett akut dåligt val,
ungefär som till lunchen samma dag..)
 
Jag googlade och bokade på en Italienare på The Fullerton bay Hotel vid Marina Bay,
motsatt sida till Marina Sand Bay..
OCH VILKEN FULLTRÄFF!!
 
Ett bord för 2, precis vid vattnet med levande ljus och underbar mat..
Med hela viken i ljus vid vår sida!
Vi avslutade på topp kan man säga!!
 

 
Amazig!!
 
God nat säger jag från Bintan Island där vi nu ska vara i 2 nätter!
Jag säger bara slapp á la slapp, har legat vid poolen sen 9 i morse,
läst, sovit, badat i ljumna South China Sea..
 
 
Bara så ni vet...vi har det bra! :)
 
kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0