Då var det dags..igen!

 
Ja, jag kunde hålla mig borta i några dar,
men när Lena behövde sällskap så måste man ju ställa upp!
 
Mot faken!!
 
Och jag skulle ju inte handla....
 
Men när man har vart hemma i SVerige och funderat på att köpa solglasögon för en
tusenlapp eller 2 så kan man ju knappt motstå 3 par för 80 spänn...
 
      
 No name, Chloé eller Rayban
Vilka blev bäst!?
 

 


Pärlor åt svin, eller åt mig?
Nä, åt Lena :)
 


På 4:e våningen har de öppnat ny Foodcourt med en Juice Bar,
faktiskt med färsk frukt :)
Super god och hysat billigt!
 
kram och hej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Axelsson

Tack för sällskapet och shoppingtipsen, väskan blev super! Och du, en skönhet klär i allt, appropå glasögonen alltså :)

2012-09-09 @ 13:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0