dags att ta ett djup andetag...

 
Ja, då var det dax, då ska jag ta mig till Printer-killen och försöka få
dem att förstå att vi måsta ha speciella patroner för att kunna installera skrivaren..
 
Hur kommer detta att gå.. Va med och gissa
 
1. Affären har stängt ned.
X. Efter att ha väntat på plats i 2 timmar och försökt förklara på kines-engelsk-svenska kommer
Kristin kommer gå därifrån rasande, utan skrivare, patroner eller pengar
2. Det kommer gå smärtfritt, problemet löst!
 
Tur att kvällen bjuder på DATE med mannen och konsert med MAROON 5!
Plåster på såret, uppmuntran och/eller segerfirande!
 
Dagen bjuder även på date med Maja-Stina och hennes Bejbis...:)
 
Bra att börja med det som kan sänka humöret,
då kan det ju bara bli bättre sen :)
 
Ha en bra tisdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: mammi

Kan man gardera sig? Nae...narturligtvis satsar jag på alternativ 2!!!!!!MMMMaroon 5 e ju inte ett dåligt plåster.Följer med spänning hur det går.Får man pris om man satsat rätt? Kram Mammi

2012-09-25 @ 08:44:25
Postat av: Katarina

Lycka till med skrivaren!! Men galet vad kul att träffa Maja med bebbe! Om du hinner se detta inlägg så hälsa henne så jättemycket från mig! Kram

2012-09-25 @ 11:07:44
Postat av: Katarina

Lycka till med skrivaren!! Men galet vad kul att träffa Maja med bebbe! Om du hinner se detta inlägg så hälsa henne så jättemycket från mig! Kram

2012-09-25 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0