Gigantic Romantic

 
I går var det vår bröllopsdag, vår första i steget av många :)
 
Pappers år...trodde vi..
( eller jag trodde bomull men Anders sa att det va papper
så ja, jag argumenterade inte, men nu kollade jag upp det..det var BOMULL)
Kära nån, hur gör vi nu då, vi firade ju papper i år! Betyder det otur :)?
 
Anders hade till och med tagit ledigt så vi hade sovmorgon och mys-frukost ihop!
Anders höll ett fint tal ( efter övertalning av mig, men jag fick ändå tårar i ögonen :)
Jag skrev ett kort.. Fast nästan att jag skymtade en i Anders ögonvrå...:)
 
jag var så nervös att vi hade köpt samma sak till varandra. Jag hade köpt biljetter till Maroon 5 bland annat och inegn av oss har nämt att de kommer hit och har det kommit på tal så har båda pratat bort det liksom,..så jag tänkte...Shit, vi har köpt samma till varann... hahaha, men nej, så var inte fallet.. PUH!
 
Jag fick en superfin ring!
Inslaget i vanligt A4 papper, dagen till ära :)
 
 
När Anders kom tillbaka efter dagens möten och vi piffat till oss for vi till Table No.1 som drivs av Jason Atherton, som jobbat i Gordon Ramseys restaurangrörelser i typ 9 år. Restaurangen ligger nere vid floden på Cool Docks och ligger i samma byggnad som The Waterhouse Hotel (vilket verkar grymt)
 
     
Fördrink på deras Rooftop med utsikt över The Bund!  
 
  
Brödkorg
 
 
Angus Steak
 

Supersmaskig efterrätt med cocospannacotta,
Longan Fruit, vit choklad och Jasmin blomma
   


Mysigt ställe men lite liten meny skulle jag nog säga..
http://www.smartshanghai.com/venue/5337/Table_No._1
 
Även om man inte ska äta kan jag
verkligen rekommendera en fördrink på taket!
 
Så tog en underbar kväll slut och nu får vi vänta ett helt år till..
DÅ är det papper!
 
kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis snyggingar! Bomull eller papper, det spelar nog inte så stor roll,bara ni fortsätter kramas och hålla av varandra!

2012-09-04 @ 09:44:09
Postat av: Marina

Finaste!!!

2012-09-04 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0