Fredagsnöje!


 
En solig fredag bjöd på morgonsnabbis i parken.
Ja, inte en sån snabbis man kan hoppas på utan en snabb stros.
Jag blev så glad när jag såg att svanarna hade fått ett nytt hus. :)
Villa de lux dessutom. Vilka lyckliga svanar!
 
Förmiddagen bjöd på Mahjongturnering. Jag kom i final!
Yippee, jag avancerade, men jag vann inte.
Men nästa gång, då slår jag dig Mia....Moahahaha!
Mia, den vackra kvinnan till vänster,
kammade ännu en gång hem den åtråvärda pokalen.
 
Eftermiddagen tog jag solens lockande på allvar
och la mig vid poolen (den utan vatten)
Håller på att läsa "Mitt kompententa barn" som Annelie tipsade oss om.
Anders har redan läst den och nu tjatar han som tusan på mig att jag ska läsa den.
Antar att han är sugen på bokcirkel.
Jag plågar mig igenom... haha, nä skämt och sidor, den är faktiskt intressant emellanåt.
Mycket tankar väcks om sin egen uppväxt,
uppfostran och andras barn och uppfostran/inverkan på sina barn.
 
Men, med eller utan bok så kommer det nog bli folk av våra barn också :)
(by the way så läser Anders även Anna Wahlgrens bok "sova hela natten",
den är jättebra, han somnar varje gång han börjar läsa den, så .....
BOKTIPS: till dig som har svårt att somna, läs "Sova hela natten" av Anna Wahlgren.
 
Avslutar uppdateringen med en bild på min
nya långklänning uppsydd på Fabricmarket.
Mycket nöjd!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0