nytt lack

 
Var på inköp igår!
Kan man säga så så låter det lite mer som ett jobb än att bara roa sig ?:)
 
Det blev inte så mycket inköpt dock, men ett nagellack blev det!
 
 
Sephora säljer dessa små flaskor med 5ml i.
Perfekt storlek för att inte tröttna eller att det blir för gammalt!
Pris 45:- (lite dyrt om man tänker på fejkens O.P.I för 5 spänn, men ibland så..:)
 
Men för tillfället är jag mest ute efter att hitta Ciate´s fina lack!
http://www.ciate.co.uk/
Så många fina färger och annorlunda lack. Folie, Caviar, Matte m.m.
Undrar om de går att hitta ngn stans i Shanghai??
 
( Annars, vet ni, jag fyller år i juni.
Perfekt födelsedagspresent! )
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Toppen med små flaskor ju! Jag tänkte faktiskt på det igår när jag skulle måla tånaglarna och tog fram ett nagellack som nästan torkat in.. Snygg grön färg föresten :-)

2013-04-17 @ 11:47:32
URL: http://www.katarinaicologne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0