En close-up bajs!


Att prata om bajs har i och med att man fått barn blivit ett väldigt naturligt samtalsämne, både i hemmet och med andra ( fast de stackarna ju är sjukt ointresserade av att veta när, hur och vad Axel bajsar) 

Men idag har jag lyft bajs-frågan till en ny nivå då jag såg svarta små spår i Axels blöja.. Vad fasen, hur kan det bli svarta grejer från en liten människa som bara dricker mjölk?? 

Jag var tvungen att ta en närmare titt. 

Så med avstängd näsa och ett intalande om att det var något helt annat "dök" jag ned i bajs-blöjan och började analysera.. Kan det vara damm och ludd? Eller är det mask?! 

Som sagt, mycket förändras när man blir mamma och ja, uppenbarligen är jag inte så äckel-magad av mig. 

Puss och prutt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0