En dagens tack!

 
Idag är det måndag och i natt for maken iväg till Indien.
Snälla Dagny och Kenneth (Anders päron) kom till stugan 02.15
för att köra honom till Köpenhamn. Tack för det så jag kunde sova vidare!
 
Idag är det även maramömötet, Alliansens date hos Annie Lööf.
efter att sovit dåligt inatt och kände mig allmänt hängig så bestämde
jag mig för att inte lägga så mycket tid på mitt yttre..
Mitt inre fick idag visa sig från ännu bättre sida istället :)
 
Kl. 10 ringer min lillasyster som praktiserar för ett reklamföretag i stan.
TV 4 vill komma och filma en tårta som Gnosjöregionens företagare har beställt
för leverans till Annie & hennes kompisar.
De kommer om 5 min!
 
Efter en halvtimme har de filmat och intervjuat mig, helt osminkad, den nakna sanningen..
Så nu sitter jag här i soffan och ska spana in nyheterna för att sen gräma mig över varför jag just inte idag sminkade mig!
 
Håll tumarna för att kunderna fortsätter handla även efter detta!
 
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej! Kul att du kommit igång med bloggen igen :-) Ha det bara fint. Kram Katarina

2013-02-27 @ 12:02:35
URL: http://www.katarinaicologne.blogg.se
Postat av: Lena

Kom hiiiiit! Miss you too Darling!

Svar: DITO!! Snart snart snart!!!
Kristinkakaishanghai

2013-03-03 @ 09:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0