100 % Halsbränna

Jag lider inte av många åkommor, så jag ska inte klaga.

Men jag har aldrig förrän nu förstått innebörden av en rejäl halsbränna!!
Herregud! Igår kändes det som att jag skulle föda genom strupen, att ngt stort och obekvämt försökte ta sig upp genom halsen.. Så obehagligt!!

Ska man äta, inte äta, dricka, inte dricka..? Jag tog till ett husmorsknep och tuggade mandlar, det lindrar faktiskt lite ( eller man tror det i alla fall om man tror tillräckligt på kuren :)

Till slut efter timmars brännande och en på mandel så la det sig! Puh!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sophia

Usch då! Hoppas det går över snart. De jag har hört är att undvika alla syrliga saker som citrusfrukter och juicer. :) Hoppas bebisen kommer snart!

Svar: Tack för tipset! Det ska jag testa! kram kram
Kristinkakaishanghai

2013-06-25 @ 15:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0