Kan det bli bättre?

En bättre nationaldag är svår att få!
( jo iof, Anders kunde vart här!)

Men förutom det..
Lunch på bästa Tiraholm vid Bolmen. Jag har skrivit om detta paradis innan men säger åter igen.. Har ni inte vart där har ni missat något av det godaste som finns! Panerad stekt gös med nypotatis! Mums, det är så det vattnas i munnen på mig igen trots att det bara var några timmar sen jag var där!

Att sen ha förmånen att få njuta vid Hindsens strand, åka båt och bada!

Sverige när det är på topp!

Så, fortsatt glad nationaldag kära vänner, hoppas ni haft det lika gott som jag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Maud

Underbart....det är när Sverige är som bäst!!

2013-06-08 @ 02:29:07
Postat av: Karin O

Vilket sommarmys!:)

2013-06-08 @ 03:20:15
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0