Landad och klar!

 
Ja då var jag här igen.
Vad konstigt det känns, efter 3 månader hemma i lugna Sverige
så traskar man runt i metropolen igen som att jag aldrig varit borta.
Snacka om att man ändå är ganska lättanpasslig.
Och mina goa vänner jag hunnit träffa idag, 3 månader sen sist!?
Det känns det verkligen inte som även om det samtidigt
känns som att det var en evighet sen.
 
Till och med varenda byggnad i mitt kvarter stod kvar,
DET om något brukar vara förändrat efter så lång tid ifrån denna stad.
 
Det var verkligen vår i luften när jag anlände igår..sol och ca 20 gr..
Puh det var svettigt i stödstrumpor, jeans, boots, jacka,
halsduk, 2 väskor och en peanut. :)
 
Jag var tvungen och insupa lite (osund) Shanghailuft
och tog en tur genom parken!
 
 
Idag skulle vara en packa upp dag, det blev en sov dag.
Jag gick upp vid 1. Herregud!
Så nu blir det packa upp dag i morgon istället, och lunch dag, och fika dag :)
 
I eftermiddag har jag dock hunnit med nagelfix,
uppdatering med Lena och middag med Maria!
 
Härligt att se er igen!
 
 
 
Nu blir det soffan innan jag ska försöka sova igen...
Men det ska nog gå, trött som man är...Gäääsp!
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad härligt att höra att allt har gått bra för dig och peanut.. Skönt att få sova ut och SKÖNT med värme.. Skicka gärna hit den om du har lust att dela med dig.. Saknar 🌞🌞🌞

Många kramar från mig och pojkarna

2013-03-20 @ 20:17:18
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0