Klappa magen..?

 
 
Det verkar som att en av de största "do or do not" när man är gravid
är om det är ok att folk klappar och känner på ens mage eller inte.
 
Är det inom den personliga sfären och för personligt helt enkelt...?
 
Näe, inte enligt mig. Jag är en ja-sägare.
Klappa på!
 
För en gångs skull i mitt liv gillar jag min mage,
jag beundrar den och begaistras av den dagligen.
I vanliga fall vill man bara gömma och träna bort den, så nu passar jag på.
Trots ytliga blodkärl, stor som en badboll och
snart utputande navel så tycker jag den är fantastisk!
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Eller hur, bästa badbollen!
Magen blir ens kompis, saknade faktiskt min (hade ju den inte så länge heller) Klappa på!!!
Kram
Elin

2013-05-19 @ 18:34:07
Postat av: Karin O

Underbart Kristin:) Njut!

2013-05-20 @ 06:27:07
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Anonym

Vi saknade både dig och magen i lördags!

Svar: Oh dito!!!!
Kristinkakaishanghai

2013-05-21 @ 05:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0