På svensk mark!

Vad konstigt det är, ena stunden är man på ena sidan klotet och sen vaknar man morgonen efter på andra sidan.. Det är ju fantastiskt!

Ännu mer fantastiskt är ju att mamma står med öppna armar i ankomsthallen på Kastrup!! Kärlek!

Efter att fått sova nästan 7 av 10 flygtimmar kände jag mig helt okey. Att börja vakna klockan 3 inatt var inte lika okey.. Sparkar, upp o kissa, lyssna på tystnaden..somna, vakna om, slumra..

Vid 8 gav jag upp! Så efter en lång svensk stor frukost med nybakat frallor, ägg, smootie.. Så gav jag och mamma oss ut på promenad tunt en av våra små sjöar i stan "prostsjön" aahh! Frisk krispig svensk luft!

Nu blir det stuvade makaroner och köttbullar!
Sen lite jobb :)

Ha en go dag!
Kram

... En liten hälsning från business :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0