Utbildning!

Hej på er!
Idag njuter vi av sol och ca 23 gr i Värnamo!

Dagen började med föräldrar utbildning på sjukhuset med barnmorskorna. Ca 30 blivande föräldrar deltog och blev mer och mer nervösa ju längre in i redovisningar om förlossning, smärtstillande och värkarbete de kom..

Bra info överlag måste jag säga även om jag ibland känner att det är bättre att inte veta vad som komma skall utan bara ta sig igenom det när det är dax liksom..

Jag grinade tex ganska illa, helt omedvetet till en början, då de visade utdrivningsskedet vid förlossningen.. Plopp, där kom en blodig bebis.. Mmm, mysigt! NOT!

Jag hade önskar att Anders var med så han fått höra vikten av att skämma bort mig när jag har som ondast.. Det får nog bli en privatkurs om det när du kommer hem älskling!

Kram och Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0