Från behagligt soligt till isande kallt!!


Herregud, igår efter lunch var det som att skruva på ACn på full blåst och 10 grader! Förmiddagen var underbar med blå himmel och sol men helt plötsligt drog tunga mörka moln in och det blev fullkomlig höst. Vi höll på att huttra bort! 
Hur klär man en lilleman då? Lager på lager eller overall? När man dessutom går in och ut hela tiden blir det knäppt ju! 

Igår träffade vi Pip, vilket var ett kört återseende och roligt att höra om hennes liv i Tokyo! 
Vi strosade runt, åt lunch ( gick förbi en MASSA affärer jag hade velat shoppa i, American Eagel outfitters, Ted Baker, Monki...) och hon lotsade in mig i ännu en affär som har ALLT för den pysselsugna.. LOFT hette butiken och nedervåningen var full av papper, kort, tejper, klistermärken.. O där stod jag med grejer i handen, ska jag köpa-ska jag inte köpa ångesten gick inte att ta miste på! Ska inte köpa vann till slut, tack och lov! 

Vi höll oss runt Shibuya och Harajuku.

På eftermiddagen mötte vi upp Anders, vilket va ett projekt i sig utan telefoner. Hallo 80:ies! 
Men det funkade och efter lite fika mys drog vi till restaurangen för kvällen, Kaikaya by the Sea som Lena och Martin rekommenderat oss! Och TACK för det!! Mums vilken god mat! Vi tog en 8 rätters meny att dela på och fick smaka på Sashimi, tonfisk-ribs, yellow snapper carpaccio, jätte räkor.. Och mycket annat gott!! 

Carpaccio
Jätteräkor 
Sashimi 
Väldigt mysig restaurang 
med glada kypare! 

Tack L & M för tipset!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Det var så lite så, kul att ni också gillade det! Vad härligt ni verkar ha det! Saknar Tokyo, och er. Kram

2013-11-12 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0