Frissan + sjuk = BUHAO!


...idag var det dax! 

Frissan here I come! 
NOT! 
Frissan blev sjuk och jag blev sjukt besviken! Hade ordnat barnvakt och laddat med att inte tvätta håret. Hade också övat lite engelska då min frisör är irländsk... :)

Men, dumt att slänga bort en barnvakt 
( ja, jag hade ju inte direkt slängt bort dig Maud, det är lite svårt:) men tänkte att jag kunde hinna med lite julklapps shopping istället. O så fick Axel lite paus från trista morsan. Så blev det, och jag kan lova, några timmar själv på stan var inte helt fel det heller!! 

Så Maud, STORT tack, Axel sa när han kom hem att han vill va hos dig fler gånger :) 

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Axel är alltid välkommen:)

2013-11-30 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0