Frukostdax!



I en väldigt bekväm och rofylld miljö intager jag denna frukost varje morgon. Jag ser mig som en person som gillar att testa nya saker och nya smaker. Insåg idag att jag ju är sjukt ensidig ibland! Samma youghurt med samma flingor, samma macka med samma pålägg. Så kul och vågad är jag! 

Med lite piano musik i bakgrunden, servitörer tippandes på tå och en sovande Axel så är detta en skön stund för mig själv! 

På tal om Axel så har vi ju välsignats med världens snällaste unge. Igår vid middagen somnade han i soffan jämte mig och sov medan vi åt. Sen vaknade han nöjd och glad och hänge i bärselen runt om pp stan och kikade med sina stora blå tills vi fot hem vid 10 snåret.. Alltid nöjd och glad! 

Idag ska vi på date! Vi ska träffa Pip. Kommer ni ihåg henne, min vän Fridas vän från Sidney som bodde hos oss ngr nätter i Shanghai förra våren.  
Ska bli kul! 
( och spännande att träffas upp på en bestämd plats utan att ha telefon att kunna nå varandra på om ngt felar.. Som på den gamla goda tiden :)! 

H en Go dag mina vänner! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0