Lunchdate!

 
Idag har vi träffat Karin! 
Kanske för sista gången innan deras mini tittar ut! Spännande! 
Så länge fick hon nöja sig 
med Axels sällskap :) 
 
 
Det blev lunch på Sunflour på Anfu lu, ett ställe jag hört om forever men aldrig testat. God lunch och bra priser! Myspys! 
 
På vägen hem slank vi visst in på barnaffären Lollipop som säljer internationella märken som Skiphop, babybjörn, bugaboo mm och i och med det slank pengarna ut min plånbok, in i deras kassa och i min hand slank en påse med en fin leksakskorg in! 
( ni ska få se den sen!) 
 Tänk vad slinkande det kan bli när man väl slinker in, så att säga! :) 
 
 
Kram från mamma på stan! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Axels sällskap duger prima så länge:D
Haha men ska det stå "på bögen hem"?:))
Ps. Håret blev bra;)
Tack för idag! Kram!

Svar: Haha, kan det vara så att jag använder bögen mer än vägen :)? Troligtvis inte! Himla T9 eller vad det nu heter! Vad kul att håret blev bra! :) Kram
Kristinkakaishanghai

2013-11-04 @ 11:00:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0