Långpromenad


Igår var jag och Axel ute och gick. 
Tänkte jag skulle gå till, runt och hem  från Century Park. När jag gått ditt och gått ett varv insåg jag att jag skulle handla. Vilket va på andra sidan parken så efter en halv runda till och 1,1 mil tog jag taxi hem! 

MEN, solen strålade 
OCH det var bra luft! 

Mycket folk var det på vägen. Det har vart ledighet i helgen och idag måndag så många familjer ute. Kan bara tänka mig hur det var INNE i parken. 
Inte en ledig plätt kan jag tänka! 

Många ville köra båt också.
O så grillade de till hela familjen!

Mys-söndag för dem, tråk söndag för oss. Själva igen då Anders for till Tyskland i lördags natt :( 

Längtar till på lördag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0