Snörvel och host!


Efter en vecka med värsta 
förkylningen ever börjar jag tröttna! 
Jag vill bli frisk NU!! 

Det har satt sig i bihålorna, så huvudet pulserar och värker. Inte kul när man samtidigt ska underhålla Axel under dagen. Tur att Anders är hemma igen så man får lite avlastning på kvällen! 

Idag skiner solen ute så vi kanske får försöka ge oss ut på en promenad sen. 
Lite störigt är dock att Axel börjat protestera över att sitta i vagnen!? Han har alltid gillat vagnen, men nu helt plötsligt så går det inte 2 min förrän han blir galen över att sitta ner. 

Alternativ 1. Bära honom = ond rygg efter typ 5 minuter 
Alternativ 2. Vända vagnen framåt = jag är inte så sugen på att han ska se en massa andra, andra ska se honom men vi ska inte se varandra. Han får tillräckligt med intryck ändå.. 

Några tips? Jag kan ju inte muta honom med majskrokar varje gång vi går ut! 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi har vagnen framåt och det funkar super, Oliver älskar att spana in andra - tror han får lite lappsjuka av att bara hänga med mig, Men man gör ju som man vill. krya på er!! kramar

2014-04-14 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0