Raggarträff!

 
När jag och Axel vart o handlat härom dagen och kom ut från Hemköp var det raggar karavan genom staden. 

Jag har en hemlig förkärlek till dessa bilar ( de som är fina, inte de med rävsvans i antennen och texten " fittsaft, för god att kolsyras" hihi, det var faktiskt då det stod, ordagrannt) 

I alla fall, Axel verkar dela denna förtjusning med mig så vi stod lääänge o kollade och klappade händerna till alla fina bilar! 




I mitt nästa liv ska jag nog bli raggare 
( fast en upper town-raggare ;) 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Då måste ni åka ner till Falkenberg till helgen , för fred o lörd det Wheels & Wings och då åker dom kortege genom hela Skrea
Kram Camilla

Svar: Åh är det! Hade ju vart superkul! Det ska vi försöka! Tack för tipset :) kram
Kristinkakaishanghai

2014-07-15 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0