Heja Hysen!


Idag va det dags för Shanghai East Asia FC och Tobias Hysen att ha sitt första derby i Shanghai! 

Jag hade genom Tobias fixat biljetter till svenska klubben så på läktaren satt MINST 65 svenskar och hejade på! 
Självklart var vi där! 


Med 2 barn i barnsemesterort skulle jag möta upp 65 svenskar för att dela ut/sälja biljetter. Rädda för att frysa klädde vi på oss liiite för mycket ( 24gr och sol) så 2 svettiga mammor stod och sålde biljetter utanför stadium. Precision kineserna gör:) ni kan tro att kineserna tyckte det var lustigt och näst intill konkurrens att jag, svensk och med barn stod där och snodde potentiella kunder! Till slut ville de köpa mina biljetter också!  

Matchen började och första halvlek bjöd på 2 mål i kassen. 

Axel tyckte dock det var extrem otrevligt när jag och 60 andra skrek och tjoade när det blev mål, så efter flrsta halvlek fick vi ge oss. Men det va kul så länge det varade! 


Något skeptisk Axel! 

Matchen slutade 5-1 så klapp på axeln till Tobias som satte 2 av dem! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0