Dax för årsmöte!


Så idag är det återigen
 dag för svenska klubbens årsmöte! 

Efter en Delblancpriset och förberedning med verksamhetsberättelse, power point och div. Checklistor och mailande sitter jag nu ( om ön lite sen) i taxi på väg till Four Season! 

Intressant att man alltid är ngn minut efter OCH att man aldrig vet vad man ska ha på sig minuterna innan man ska åka!! Jag blev en trist, mörk hösäck idag, inte alls sådär piffig och käck i klänning och klack som jag tänkt.. Hmm.. Är den tiden förbi??

Okey, lycka mig till. Vi har 89 deltagande , nästan rekord tror jag minsann!!! 

Kram och Go lördag! 



Kommentarer
Postat av: Lena Axelsson

Helt säker på att du fixade det med bravur!

2014-10-13 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0