3 years of happiness!


Igår firade vi vårt 3:e år som gifta. Herregud vad tiden går snabbt!

För att fira detta bokade jag bord på omtalade Mercato. Italienskt på the Bund. Goda drinkar, god mat och väldigt bra meny, kan verkligen tänka mig att gå tillbaka! Och Axel skötte sig utmärkt, somnade i taxin och sov i vagnen hela middagen! 👍


Av någon anledning som vi aldrig fattade bjöds vi på "happy birthday" kaka. Vet fortfarande inte om någon som fyllde år inte fick sin födelsedagskaka men de insisterade på att den var till oss, så tack för det! 

När Anders kom hem hade jag ställt skumpan på kylning och fixat lite snittar, som grädde på moset hade han tänkt i samma bana och köpt jordgubbar och choklad, ett oanat samarbete :) 


Axel och jag gjorde oss fina, klänning på mamma och fluga på pajken! 


Jag har i några dar slitit som ett djur för att äntligen få in våra bröllopsbilder i album, så det blev min present till Anders. Med mycket planering, barnvakter och nackvärk så hann jag klart! 





Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

GRATTIS i massor! Kärleken är underbar. Hoppas ni har det bra och får en sista underbar tid i SH som ni tar med er hem och gläds åt när ni tittar tillbaka på när barnbarnen kommer!
Puss o Kram från ett underbart Skåne

2014-09-04 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0