Besök, barnkalas och kräftskiva!


Ja, jag är ganska trött, helt färdig faktiskt efter denna helgen. 

I fredags anlände Emil och igår kom Johan. Halva styrkan framme vill säga! :) 

Gårdagen bjöd på barnkalas för Sasha och Daniel, barn till ett par vänner hör på Shimao. De slog på stort och hade födelsedagskalas för ca 30 barn 
( +syskon och föräldrar) med ansiktsmålning, ballongclown, pizza, lek och bus, o tårta så klart! 




Axel fick en cupcake på kinden:)

Efter detta lite mer barnanpassade kalaset var det dags för handelskammaren och svenska klubbens kräftskiva!! 

Johan & Anders 
Jag & min bordsdam Linette
Emil
Med kvällens underhållare, Erik Linder.
On the dancefloor

Idag har vi slickat våra sår, promenerat lite, jag sr njutit av min favorit massage och nu mumsar vi hämtmat framför tvn!

Grabbarna grus! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0