Mogashan Final Part!

 
Då så, äntligen är den här, den spännande uppgörelsen,
det efterlängtade slutet på det stora äventyret!
 
Bit inte av alla era naglar!
 
Vi hade bokat västerländsk frukost.
Det bestod bla av rostade mackor, jordnötsmör,
äppeljuice, jordnötter, klementin och nescafé..
"Mums", sa jag. " Jag älskar jordnötssmör på macka
men har aldrig samvete att äta det.
Nu var jag tvungen och klämde i mig 3 mackor!
Utanför vårt Bed and Breakfast!
Kallar man detta ekologiskt tros?
 
Sen var det dags att hyra cyklar!
Efter att testat olika höjder på cyklar och hjälmar
av olika storlekar var det dags!
Ser ni sötaste hunden!?
Här torkar man ris och binder bambu.
På väg upp?
Fin utsikt efter att följt ännu en handritad karta som skulle leda oss till denna damm.
Tog inte lika långt tid som vandringen och guud så hörligt det var att cykla!
Mer buntande av bambu.
Linus försöker bli kompis med lokalfolket.
Tyvärr kom han inte längre än Nihao, xiexie och lite kroppsspråk.
Men mycket leende!
De bränner och buntar, undrar vad de använder allt till.
Bland annat gör man möbler, spel och kläder av bambu, men vad mer?
Vår goa husmor, mamman i familjen.
Lagade all mat och pratade med oss hela tiden
trots att vi inte fattade ett jota :) Så söt!
 
Så där, där har vi hela berättelsen från början till slut! Triologin är över!
 
kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0