Anders goes barnhem!


Idag var jag överlycklig!

Min älskade man följde med till barnen
och jag fick visa mitt barnhem!

Han fick hälsa på alla och så klart på alla mina favvosar!



Anders med Tou-Tou, vi dansade och sjöng!
Tou-Tou (med reservation för felstavat)
är ruskigt bra på Mary has a little lamb, hans signaturmelodi kan man säga :)



Lili, en av tjejerna fotade lite, fantasitiska bilder :)







Flickan på cykeln, i orangt är Lili..

Vi kan säga att vi var ganska genomsura efter 1 timmes bus på terassen!
Att bära runt en 8 åring, springandes, jagandes, dansandes...
Puh, värsta träningspasset!

Tack älskling för att du ville följa med och dela mina upplevelser med mig!

Kram från bästa dan!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Men vad roligt att du fick med dig "gubben" till barnhemmet! Och Lili kan bli Shanghais nästa Gangfeng Wang ;-)

2012-06-05 @ 13:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0