Lyx fredag...


Dagen började med Mahjong, fortsatte med lunch och lite stros på pärlmarknaden.

Avslutade gjorde vi på ett nagelställe på Yandang Road/ Fuxing Road.
I världens skönaste fåtöljer blev jag och Martina tillfilade och målade!

Faktiskt ett bra ställe, mycket fina färger på lack och hyfsat billigt.

150:- för manikyr och pedikyr.



Lite discofärger inför helgen!



Och när jag traskade hem ikväll så blev själen lycklig igen!
Baker and Spice har öppnat i GG!!!!!

Lycka...det är vad det är....:)

Och i morrn kommer Anders hem!!!
Då ska vi mysa!

hej från lykliga mej!


Kommentarer
Postat av: william

fina anglar:D



SV; riktigt gott:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Stunningly Beautiful" Modell bilder som jag har tagit på Louise:)

2012-06-02 @ 14:52:19
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Katarina

Va, va, va?! Baker and Spice på GG?!! Det låter ju toppen:-)

2012-06-03 @ 12:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0