Något gammalt, något nytt, något bytt...

 
På Pudong finns det en antikmarknad.
Som på många andra ställen i stan.
Men denna ska vara något alldeles speciellt har jag hört!!
 
Så när Maud erbjöd en utflykt dit var jag inte sen att hänga på!
 
 
 
 
 
 
Det blev ingen shopping, det jag var ute efter fanns inte
och det jag ville ha var liite ör dyrt..
( hittade ett halsband som jag kunde tänkt mig ge 5 RMB för,
de ville ha 80 SPÄNN FÖR DET!! )
 
Rena rama rånet!
 
Jag kan däremot rekommendera att åka dit på en titt bara för upplevelsen,
koffertar, pallar, hinkar, statyer fyllt från golv till tak...
...men ta med pannlampan :)
 
Och adressen??
1788 Ji Yang Road, near Shangpu Road. På kinesiska:  1788济阳路
(hoppas jag ska vara den korrekta)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0