Gravidhjärnan fortsätter att inta Kristin!!

 
Som ni kanske såg på bloggen så bakade jag igår.
Tro det eller ej men Gravidhjärnan lyckades att mäta rätt, röra rätt OCH baka rätt.
Amazing!
 
Sämre gick det vid kvällsmaten när jag skulle slänga ihop pannkakor.
Inte nog med att jag fick läsa om receptet typ 15 ggr,
(jag vet, i vanliga fall går jag inte ens efter recept)
jag skulle göra en halv sats vilket började med att jag tog halva mjölet men hela saltet,
för att sen inse att jag läst fel på mjöl och mjölk och tog bort lite av mjölet,
vilket jag efter en stund kom på (tack och lov innan jag hällt i fler ingredienser)
att jag tog bara bort en bråkdel av vad som skulle bort...
 
Till slut fick jag ordning på Gravidhjärnan och pannkakorna blev,
tro det eller ej, riktigt goda!
 
Kanske Anders får sköta all matlagning i fortsättning,
eller strunta i att följa recept helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0