Härlig onsdag!

 
Har precis kommit hem från en underbar dag med Linda!
Först mahjong, sen lunch, sen promenad och kaffe i solen!
Kan det bli bättre?? :)
 
Linda bor på Pudong sidan, vilket var en härlig omväxling att komma till.
Stora gator, breda trottoarer, lugnt och skönt. Perfekt för barnvagn.
Kanske skulle flytta oss över floden så småningom :)
 
Ha en bra onsdag, kanske någon som till och med får en liten lill-lördag ikväll ;)
ja inte jag alltså, jag ska sitta hemma i soffan och slappa!
 
kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Lämna Puxi och Xujiahui?? Och flytta ut på landet?
Vilken härlig dag ni haft! Saknar er. Puss o kram

Svar: Ja jag vet! Visst är det en skrämmande tanke :) Men, ganska mysigt oxå! Åh, vi önskar du kunde vart med runt vårt bord idag! puss puss
Kristinkakaishanghai

2013-04-10 @ 11:50:05
URL: http://www.katarinaicologne.blogg.se
Postat av: Linda

Lite sent kanske, men tack själv för att du kom och förgyllde min dag!! Klart du ska prova på att bo någon annanstans i Shanghai när du kan!! Var sak har sin tid..:-) Vi kommer ta väl hand om dig här ute!!
Ha en fin helg! Och ja - du skulle också varit med Katarina!!

Puss o kram på er!!

2013-04-13 @ 03:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0