Långpromenad!!

 
Ja kära nån, att ta sig hemfrån till Xintiandi på en timme när man är i sjunde månaden,
det är lite väl långt insåg jag plötsligt! Men när jag väl insåg det så hade jag kommit
upp på Fuxing Road som är enkelriktad åt fel håll.
Så skam den som ger sig, har man en tid att passa så...
O jag klarade det! Men nu är jag lite trött!
 
Som lockbete hade jag ju dock lunch i solen med
Malin och Hampus, så jag hade ju en morot :)
 
Nu har jag handlat för vid 6 kommer mahjong-gänget.
Jag har bjudit till vin-mahjong, passande för en blivande mamma...
kanske skulle bjudit till lemonad-mahjong istället :)
 
Så nu måste jag snart börja laga mat!
 
ha en go dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0