Peanut-koll

Jaha, då var man tillbaka hos doktorn på Park Way. Vilket jag trodde skulle gå på ett kick då jag bara skulle göra check up, kolla sockret, blodtryck mm.. Men nä, här ska jag visst göra ngn slags glukolbehandling, glukosbelastning eller vad tusan det nu hette :)
Dricka en massa sött och sen ta blodprov igen... Så min fastande mage skriker just nu efter frukost!!!

Var precis inne hos doktorn dessutom och skulle försöka förklara att jag äter medicin för sköldkörteln, så många ord man inte har i sitt engelska vokabulär.. Här kommer en snabbkurs:
thyroid-sköldkörtel
pituitary-hypofysen

Bra att kunna! :)

Så, just nu önskar jag att jag tog med mig en bok.. Började läsa om Mr Grey igår ( 50 nyanser av honom ) den vågar man ju knappt läsa offentligt, den är ju ganska het om man säger så..:)

Puss på er och ha en god måndag!


Kommentarer
Postat av: MiaEE

Jag läste klart tredje och sista boken idag! Så bra! Grät kopiösa mängder!

2013-04-08 @ 14:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0